ثنا ی نازمثنا ی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دنیای فرشته ها

ریحانه بهشتی

1392/4/11 11:02
نویسنده : زهرا
778 بازدید
اشتراک گذاری
چند از از ریحانه بهشتی املبخند
 
 
 
20080610276.jpg
اینجا از خواب پاشده بود لبخند
 
 
 
 
 
 
n.jpg
اینجا هم به زور منو وادار به عکس گرفتن از خودش کرد...نیشخندموهاش  رو هم خودش درست کردهچشمکبه این میگن دختر خاله ی هنر منداز خود راضیبزن لایکو...قلب
 
 
 
 
nh.jpg
 
 
اینجا هم وقتی که با همه قهری  وداری با دوستت حرف میزنی واز مامان شکایت میکنی...نیشخندفدای شکایت کردنتقلب
 
 
 
 
b.jpg
 
 
 اینجا هم ریحانه خانوم وقتی که  خاله داره برا کنکور میخونه وریحانه بازیگوشی میکنهقلب
 
 
 
 
jj.jpg
 
 
 اینم ریحانه گلی توی پارکلبخندالبته ولی ٩ ماهش بود...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله ی آریسا
11 تیر 92 16:54
چه دخمل نازی دارید خب حسودیم شد
خدا حفظش کنه عاااااااشق اون عکسش شدم که تورو وادار به عکس انداخته . موهاشو نگاه


ای جانم...معصومه گلی...
ممنون عزیزم...
ااا چون منو اذیت کرد دوسش داری؟

خیلی شیطونههههه
مامان ساره وثنا
11 تیر 92 17:02
ای جاااااااان دلم...چه نازه ریحانه جون.فداااااااااااش


مرسی خاله جون.
خاله الهام
12 تیر 92 8:46
ببينش چه شكايتي هم ميكنه
راستي عكس ني ني گپ رو هم كه عوض كردي
برا تو نيست هااا برا ريحانه بهشتيه


اره دیگه...خب به خاطر تو دوباره همونو گذاشتم...خوبه؟
پس من چی؟منم میخوامممم
خاله ی آریسا
12 تیر 92 9:53
من کلاً بچه های شیطونو دوست دارم
عیبی نداره خواهری گلم بهش نشون بده


عزیزمی تو اجی مهربونم.
چشم...
خاله ی آریسا
12 تیر 92 11:39
الهی خیلی دختر نازیه براش اسپند دود کنید همچنین برای خودت قربونت برم


فدای اجی معصومه نازنینم.گلمی تو...
زهره(مامان فاطمه)
12 تیر 92 13:44
ماشااله به ریحانه خانم دختر خواهرته ؟ معلومه خیلی بچه هارو دوست داری .دوست دارم خودتم ببینم فکر میکنم خودت خیلی دوست داشتنی هستی


مرسی عزیزم.نه..دختر خالمه...خییییییلی...عاشق بچه هام...عزیزمی تو ابجی زهره ی گلممم....عکسمو میخوای؟
خاله الهام
12 تیر 92 17:12
ميدوني زهرا جون اون عكس قبليه بيشتر شبيه خودت بود آخه


کدوم عکس قبلیه...؟مگه دیدی منو؟
زهره(مامان فاطمه)
15 تیر 92 7:14
حتما عزیزم خیلی مشتاقم
زهره(مامان فاطمه)
16 تیر 92 10:23
من عکس میخوام
مامان شايان و پرنيا
16 تیر 92 10:34
اي جووووووووووونم

چه ناناسه اين خانوم

بووووووووووووووس




دست بوس خالشه...
بوووووووووووووس
خاله ی آریسا
17 تیر 92 8:29
یه مــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ محکم برای عشق خودم ریحانه
ساغر
17 تیر 92 12:07
زهـــــــــــرا جونم دوست جونی خیلی خوشحالم که اومدی چرا بهم نگفتی؟ ادرس وب بلاگفاتو گم کرده بودم متاسفانه خیلی خوحشال شدم اومدی عزیزم
ساغر
21 تیر 92 14:21
واه چه ناناز شده خانوم
علی
16 مرداد 92 14:32
سلام وبت عالیه اگه میخوایی از این بهتر بشه یه پیشنهاد برات دارم اونم اینه که شکلک تو وبت بذار توی سایت من هر شکلکی موجود است میتونی بیایی واز اون استفاده کنی ودر عوض نظرتونو باید درباره وبلاگم به من بگی اگه هم دوست داشتی تبادل لینک میکنیم پس من منتظرم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 مرداد 92 15:26
چهخ دنیای قشنگی چه بچه های نازنینی